قبل از خرید کالا
پاسخ به پرسش های متداول قبل از خرید کالا
- آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟ بله ، روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت کنترل و به روز رسانی میشوند.
- مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟ تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟ پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دیدافزار سیستم که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید: – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
- هزینه پست در مناطق مختلف چقدر است؟ هزینه با توجه به مسافت و وزن کالا توسط پست تعیین می شود.
- آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟ کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارشها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود.
- آیا امکان خرید عمده از فروشگاه وجود دارد؟ بله، در صورتی که میخواهید خرید عمده انجام دهید می توانید با ما تماس برقرار نمایید.
بعد از خرید کالا
پاسخ به پرسش های متداول بعد از خرید کالا
- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟ برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید. و بعد از دریافت کد رهگیری می توانید از طریق سایت پست به آدرس: http://newtracking.post.ir رهگیری نمایید .
- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیرم؟ خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
- حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟ بسته به پستی که در هنگام خرید انتخاب و پرداخت نموده اید : پست پیشتاز : تحویل بین ۲ تا ۴ روز کاری (بدون احتساب ایام تعطیل) پست سفارشی : تحویل بین ۴ تا ۷ روز کاری (بدون احتساب ایام تعطیل)
- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ پس از خرید اگر کالای برای شما بسته بندی و ارسال نشده باشد می توانید از طریق تماس به ما اطلاع دهید .
- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.